Netbank

A netbankos ügyfelek száma évről évre nő, hiszen sokan a kényelmet részesítik előnyben, hiszen az idő mindenki számára pénzt jelent. A banki ügyintézések sokszor órákba telnek, ezért ez a megoldás nagyon kézenfekvő sokaknak. A netbankár mellett természetesen egyre több bank kínálja a mobil telefonról, okostelefonról elérhető mobilbankolás lehetőségét. Az internet banki hozzáféréseket a legtöbb banknál személyesen lehet intézni, de utána már nincsen szükséges a banki ügyintézők segítségére, ha egy-egy utalást akár napközben villámgyorsan szeretnénk elindítani.

Netbank belépés lépései így kezdje el az online bankolást

A legtöbb banknál a netbank belépés nem egy bonyolult dolog, hiszen egy előzetes regisztráció után már be is tudunk lépni a felületre. Itt a jelszót érdemes megváltoztatni mindig úgy, ahogy a bank arra kér bennünket. Jelszó választásnál figyeljünk oda, hogy még véletlenül se a születési adatainkat vagy valamilyen személyes adatot adjunk meg, hiszen azzal, sokkal gyorsabban vissza lehet élni. A mai magyar netbankok elég biztonságosak, hiszen többlépcsős beléptetőrendszert használnak.

Mit csináljunk, ha elfelejtettük a jelszót?

Az elfelejtett jelszó sokaknak okoz problémát főleg, ha éppen valamit sürgősen el szeretnénk intézni. Egy elfelejtett jelszó esetén pár banknál már mi magunk is tudunk új jelszót generálni az eredeti jelszó segítségével. A token azaz a fizikai vagy applikáció segítségével generált jelszó ma már több banknál is elérhető. Akik a maximális biztonságra törekednek biztosan ilyen megoldást fognak választani.

Ezekhez általában jelszó generáló szükséges. Akik rendelkeznek telebankár szolgáltatással, azok az ügyfélszolgálatok segítségét kérhetik. Egy sms-ben érkezik meg az új jelszó, amelyet természetesen az internet bank felületére belépve érdemes azonnal módosítani.

Mobil bank alkalmazások letöltése és használata

A mobil bank alkalmazások letöltése nem egy bonyolult dolog, hiszen vagy AppStore-on keresztül vagy a Google Play segítségével lehet elindítani. Az alkalmazások pár perc alatt települnek az okostelefonokra és máris el lehet kezdeni a regisztrációt. A legtöbb banknál a mobilbankolás egy nagyon egyszerű folyamat. A használata roppant egyszerű, de arra mindig figyeljünk oda, hogy megbízható WiFi kapcsolattal használjuk csak.

Az okostelefon segítségével számtalan banki ügyet intézhetünk. Indíthatunk utalásokat meglévő partnernek vagy akár teljesen új partnernek. Áttekinthetjük a számla történetünket, módosíthattuk a kártya limiteket, egyszóval mindent el tudunk intézni ugyan úgy mintha az internet bank felületén lennénk. itt lehetőség nyílik a bankszámlák közötti átvezetésekre.

Néhány bank ahol már elérhetők a netbank szolgáltatások

Az OTP netbank szolgáltatásai

OTP netbank igénylés

Az OTPdirekt internetes szolgáltatás egy egyszerű igénylési folyamat mellett szinte azonnal használatba vehető. Az igénylést bármelyik OTP fiókban el lehet indítani, ehhez csupán egy érvényes bankkártyára és egy forint folyószámlára van szükségünk. A netbankár már mobiltelefonokról is elérhető, így iPad, iPhone, iPod, Androidos készülékek és Windows Phone is használható a szolgáltatás igénybevételéhez. Az OTP direkt szolgáltatásai a következők: mobiltelefonos szolgáltatás, OTPdirekt Bróker, OTPdirekt Smart Bank

OTP netbank regisztráció

A bankiókban történt ügyintézés után már be tudunk regisztrálni az internetes felületre az első belépés során. A banktól kapott adatokat felhasználva pár másodperc alatt megtörténhet a regisztráció. Az alkalmazás letöltése után a regisztráció gombra kell kattintani. Az azonosító megadása után egy nekünk tetszőleges 6-8 számjegyű kódot szükséges beütni. Sikeres regisztráció után már automatikusan kezelhetjük a forint vagy akár a deviza bankszámlákat illetve hitelkártyákat.

OTP netbankár belépés

A netbankárba történő belépéskor már a legelső alkalommal is egy egyszerűbb lehetőséget kínálnak fel, ez a QR kód használatával történhet meg. Amint megjelenik a generált QR kód, máris elindíthatjuk a mobiltelefonon a smartBank alkalmazást. A telefon segítségével a QR funkció kiválasztása után azonnal be lehet olvasni a képernyőn megjelenő kódot. Ezután a rendszer kéri a Pin kódot vagy az ujjlenyomatot és máris megtörtént a belépés.

Unicredit netbank szolgáltatásai

Unicredit netbankár igénylés

A SpektraNet Internet Banking és az UniCredit mobil alkalmazás lesz segítségünkre a banki ügyintézések során. Itt szintén a bankfiókba kell személyesen befáradni, hogy elindítsuk a szolgáltatás igénylését. A bankfiókban egy szerződést kell kitölteni, az internetes és a mobilos bankolásra is külön-külön. Internet Banking Light, Internet Banking Plusz, Mobil Banking light és Mobil banking plusz szolgáltatáscsomagok között válogathatunk.

Unicredit netbankár regisztráció

Az internetes felület használata előtt egy regisztráció, azaz egy hitelesítés szükséges. Tokenes és sms hitelesítés között lehet választani. Az aktiválást el lehet intézni a bankfiókban is, hiszen az ügyintézők mindenben a segítségünkre lesznek. A felhasználóhoz tartozó felhasználói azonosító és az sms-ben megküldött kód szükséges hozzá. Ezután lesz lehetőségünk arra, hogy kiválasszuk melyik hitelesítési mód mellett döntünk. Ekkor nyílik lehetőség az mToken hitelesítési mód mellett dönteni.

A felhasználónak a helyszínen kell kiválasztania a kódot, amelyet majd használni fog az mToken alkalmazás megnyitásakor. A helyszínen az ügyintéző a Telefonbankon keresztül segít az aktiválásban. Az mToken aktiválási oldalon kell beírni az aktiválási azonosítót és az SMS-ben megkapott kódot. Természetesen bárikor át lehet térni az sms hitelesítésre is, ilyenkor sms-ben kapjuk majd meg a belépéshez szükséges kódot.

Unicredit netbankár belépés

A szükséges kódokkal nem marad más hátra, mint egyszerűen be kell lépni a felületre ahol már csak a felhasználói azonosítóra és a jelszóra lesz szükségünk. Ha bent vagyunk a felületen, akkor számtalan szolgáltatás közül tudunk azonnal választani. Áttekinthetjük a számlákat, számlatörténeteket, utalásokat indíthatunk, sablonokat hozhatunk létre a meglévő partnerekre, letölthetjük a számlatörténetet vagy akár megtekinthetjük a számlaegyenlegünket is. Emellett még számtalan plusz szolgáltatás érhető el.

Raiffeisen Bank netbankár szolgáltatásai

Raiffeisen Bank netbankár igénylés

A net bank azon ügyfelek számára érhető el, akik már rendelkeznek a Raiffeisen Banknál bankszámlával. Az igénylést be lehet nyújtani személyesen a bankfiókban illetve postai úton is írásban. Az igényléshez személyi igazolványra és lakcím kártyára lesz szükségünk. Az internetbank használatához a következő böngészők közül bármelyik jó lehet: Microsoft Internet Explorer 7.0, vagy újabb verzió, Netscape 8, vagy újabb verzió, Opera 9.5 vagy újabb verzió, Mozilla 3.0.4,

Raiffeisen Bank netbankár regisztráció

A regisztráció a legelső bejelentkezéskor indítható el egy aktiválással. A DirektNet hozzáférést aktiválni kell a szerződéskor kapott 8 számjegyű Direkt Azonosítóval. Az aktiváló kódot a bank sms-ben küldi meg. Ez egy 4 számjegyből álló és egyszer használatos kód lesz, hiszen a felületre belépve azt meg kell majd változtatni.

A jelszavakat minden 365 nap után szükséges megváltoztatni, ezt a rendszer automatikusan fogja kérni. Ennél természetesen sokkal gyakrabban is meg lehet változtatni, ezt az ügyintézés/beállítások/jelszóváltoztatás menüpont alatt lehet megtenni.

Raiffeisen Bank netbankár belépés

A netbankár belépés már az első regisztrációkor megtörténhet. A felületre lépve azonnal elindíthatjuk a szükséges banki tranzakciókat. A netbankár csak azoknál a számláknál érhető el, amelyre megrendeltük a szolgáltatást. Elfelejtett jelszó esetén egy egyszer használatos DirektNet aktiváló PIN kódra van szükség, amelyet a 06-40-48-48-48 számon lehet kérni a 2-4-es menüpontokban. Ha nem szeretnénk telefonon intézni, akkor személyesen a bankfiókban is kérhető.

CIB netbankár szolgáltatásai

CIB netbankár igénylés

A CIB Bank online szolgáltatás azok igényelhetik, akik rendelkeznek a banknál bankszámlával vagy befektetési szolgáltatásra vonatkozó szerződéssel. Magánszemélyek és vállalkozások is igényelhetik. A szolgáltatáshoz jelszógeneráló eszközzel kell rendelkezni, amelyek a következők lehetnek: Token, Easy Token, CIB mobil Token, O-Key Token. Mobil bankár esetén a támogatott operációs rendszerek a következők: Google Android és Apple iOS • Android 4.1, operációs rendszer vagy ennél magasabb (minimális kijelző felbontás: 480×800 képpont), iPhone iOS 9.0 operációs rendszer vagy ennél magasabb.

CIB netbankár regisztráció

Az online bankba történő első belépés tulajdonképpen a regisztráció. A már meglévő felhasználó azonosító és a Token eszköz által generált egyszer használatos jelszóval lehet megtenni az első belépést. Az első belépés alkalmával megtörténik a szolgáltatási szerződés megkötése is. Akik már rendelkeznek szerződéssel, azoknak a bank ekkor küld egy egyszer használatos jelszót sms-ben, akik nem rendelkeznek azoknak a Token jelszógeneráló fog segíteni. A következő minimális technikai feltételekre lesz szükség: Számítógép: Windows 10/8/7 vagy MAC OS X operációs rendszer, Böngésző: Internet Explorer 11.0-nál, Firefox 48.0-nál, illetve Chrome 58.0 vagy annál magasabb verzió. A felületre lépve mi választhatjuk meg, hogy a regisztrációt szerződéssel vagy még anélkül szeretnénk elindítani.

hirdetés

CIB netbankár belépés

A nyitólapra érve megválaszthatjuk a nyelvet, amely lehet angol vagy magyar. A szerződéssel rendelkező ügyfeleknek egy úgynevezett legebő gomb jelenik meg, amely a képernyő jobb alsó sarkában található. A gombot megnyomva máris az alábbi funkciók közül választhatunk: felhasználó törlése, devizaváltó kalkulátor, kapcsolat, – x gomb a bezáráshoz. Sikeres belépést követően számtalan funkció használható biztonsággal.

Erste netbankár szolgáltatásai

Erste netbankár igénylés

Az igénylés benyújtható bankfiókon keresztül illetve TeleBank jogosultsággal rendelkezőknek is a TeleBankon keresztül. Az Elektronikus Szolgáltatások adatlapját kell kitölteni igényléskor. A nyomtatványt két példányban a Banknál bejelentett módon aláírva szükséges benyújtani. Személyi számítógép, biztonságos internetkapcsolat, biztonságos frissítésekkel ellátott böngészőszoftver szükséges. Ezen felül, 128 bites SSL, Javascript és Cookie-k engedélyezése. Az Erste NetBank használatához Erste Banknál vezetett számla, TeleBank szerződés TPIN azonosít kóddal és Erste NetBank szerződés szükséges.

Erste netbankár regisztráció

A regisztráció az első belépéskor valósulhat meg. A fiókban kapott vagy sms-ben megküldött kódot használva a már meglévő azonosítóval a szerződés megkötése után tudunk azonnal regisztrálni a felületre. Érdemes első belépés után azonnal megváltoztatni a jelszót, hogy adataink a legnagyobb biztonságban legyenek.

Erste netbankár belépés

Az ügyfelek login névvel, amely egy 7 számjegyből álló azonosító és egy statikus jelszóval tudnak belépni a rendszerbe. A beállítások menüpontban be lehet állítani, hogy Belépési SMS kód funkciót kérünk, ebben az esetben sms-ben érkezik majd meg a szükséges jelszó a felhasználói azonosító mellé. A főoldalra érve számtalan szolgáltatás közül választhatunk. Információk, megbízások, bankkártyák, betétek, befektetések, hitelek, pénzügyi monitor, beállítások fő menüpontok közül választhatunk kedvünkre.

Takarékszövetkezet netbankár szolgáltatásai

Takarékszövetkezet netbankár igénylés

A Pátria Takarék takarékbank szolgáltatása interneten keresztül érhető el. A kipróbált és biztonságos 24 órán keresztül elérhető szolgáltatás alacsonyabb mértékű banki jutalék mellett vehető igénybe. Saját otthonunkból vagy az irodából is intézhetjük a banki ügyeinket. Az Electra Internet Banking szolgáltatás igénylése a takarékszövetkezet fiókjaiban intézhető. A nyilatkozat benyújtása után elvégzik a szükséges aláírás-vizsgálatot és a személyazonosságot is ellenőrzik.

Takarékszövetkezet netbankár regisztráció

A felhasználóval a net bank felhasználói azonosítót és a titkos jelszót az ügyintéző közli a szerződéskötés pillanatában. Minderre már csak azután kerülhet sor, hogy a szerződés aláírásra került. A megadott jelszóval csak egy funkció érhető el a regisztrálás melynek során egy új jelszót szükséges megadni. Az új jelszó megadása után már az új jelszóval lehet megkezdeni az első bejelentkezést.

Takarékszövetkezet netbankár belépés

Az új jelszóval történő első belépés után már más teendő nincsen, mint használni a szolgáltatást. Az azonosítót és a titkos jelszót a tulajdonosnak bizalmasan kell kezelnie úgy, hogy az illetéktelenek kezébe ne kerülhessen. Másik kód is kérhető, ha úgy döntünk, hogy másnak is átengedjük a netbankár használatának lehetőségét, de ezt a szerződésbe is bele kell hivatalosan írni. Csak ezután lehet másik felhasználónak is átengedni a net bank használatának lehetőségét. Az online banki felületen lehetőség van átutalások indítására, értéknapos utalások elindítására, rendszeres átutalások rögzítésére, betétek kezelésére, betétlekötésre vagy akár betét felmondásra is. Fizetési számlakivonatot szintén tudunk kérni a felhasználói felületen keresztül.

Gránit Bank netbankár szolgáltatásai

Gránit Bank netbankár igénylés

A Gránit Bank Electra Internet Banking szolgáltatására az igénylést a bankfiókban lehet leadni. A rendszer egyik nagy előnye, hogy kétszintű hitelesítési rendszert használ. Csak lekérdezésekre használható a bejelentkezési jelszó és csak külön hitelesítés mellett lehet műveleteket végrehajtani. Megbízásokat minden esetben csak a megbízás aláírása után lehet beküldeni a bankba. A hitelesítéshez szükséges jelszó mindig sms-ben érkezik.

Gránit Bank netbankár regisztráció

Az igényléskor egy azonosítót kapunk, amelyet az első regisztrációnál a felületre lépve kell beütni a szükséges mezőbe. A jelszót sms-ben küldi ki a bank. Vigyázzunk, mert ez csak egy ideiglenes kód lesz. A netbank bejelentkezés fülre kattintva először ezt a kódot kell megadni. Amikor a rendszer engedélyezi a belépést akkor tulajdonképpen megtörtént a regisztráció is. Regisztráció után az internet bank azonnal a jelszó módosítását kéri. Az új jelszónak minimum 8 karakter hosszúnak kell lennie és tartalmaznia kell számjegyet is.

Gránit Bank netbankár belépés

Az új jelszó megadása után azonnal be tudunk lépni az internet banki felületre. Ha többszöri próbálkozásra sem sikerül belépni a felületre, akkor a Gránit Telebankot kell felhívni és egy új jelszót fognak kibocsátani részünkre. Egy beazonosítási eljáráson kell ilyenkor végigmenni, de ugyanezt kell tenni akkor is, ha mi saját magunkat tiltjuk ki a rendszerből, ha például elfelejtjük a jelszót.

Kinizsi Bank netbankár szolgáltatásai

Kinizsi Bank netbankár igénylés

Az elektronikus banki ügyintézés bárhonnan és bármikor elindítható, csak megfelelő minőségű wifi kapcsolat szükséges hozzá. A bankfiók nyitvatartási idejétől teljesen függetlenül tudjuk banki ügyeinket intézni. Az Electra ügyfélprogram szerződés mellett vehető csak igénybe a Kinizsi Bank ügyfeleinek. A szolgáltatás a bankfiókokban lehet igényleni, vagy a kitöltött adatlap segítségével. Az aláírás-vizsgálat és a személyazonosság elvégzése után a szolgáltatási szerződés egy példányát visszaküldik a felhasználónak. Az első jelszót már a bankfiókban megkapjuk a szükséges azonosítóval együtt.

Kinizsi Bank netbankár regisztráció

A regisztrációt az Electra felületén keresztül indíthatjuk el a kapott azonosítóval és jelszóval. Ezzel a funkcióval csak egy jelszó módosítást lehet elérni, ekkor történik meg a felületre való regisztráció. Ezután egy új jelszó megadása szükséges, amelynek biztonságáról a felhasználónak, azaz nekünk kell gondoskodnunk.

Kinizsi Bank netbankár belépés

Már az új jelszóval tudunk belépni a felületre és azonnal el tudjuk indítani a szükséges banki műveleteket. Ez lehet átutalás, egyenleg lekérdezés, számlakivonat letöltése. A Kinizsi NetBank használatának van egy egyszeri regisztrációs költsége, emellett a szolgáltatás havi díj megfizetése mellett vehető igénybe. Amennyiben minden egyes alkalommal sms-ben szeretnénk új jelszót megadni, úgy majd ezért a külön szolgáltatásért is fizetni kell.

KDB netbankár szolgáltatásai

KDB netbankár igénylés

A KDB Kontakt és KDB Mobil Bankár szolgáltatások az ügyfelek számára érhetők el. A KDP PC Kontakt szolgáltatás már Midi és Max verzióban is kérhető. A szolgáltatások igénybevételéhez természetesen szerződést kell kötni a KDB bankfiókjában. A fiókban kapjuk meg az azonosítót és az első jelszót is. Később ezt a jelszót a regisztrációval egyidőben meg kell majd változtatni.

KDB netbankár regisztráció

A regisztrációt a KDB internet bank felületén lehet elindítani a bankfiókban kapott azonosítóval és jelszóval. A szükséges adatokat beütve azonnal egy új jelszót fog kérni a rendszer, ez már a végleges jelszó lesz, amellyel már ténylegesen elérhetjük a szolgáltatásokat. Figyeljünk oda, hogy ne túl könnyen megjegyezhető és azonosítható jelszót adjunk meg és tartózkodjuk a születési dátumok és egyéb személyes adatok megadásától. A KDB mobil bankolásra is lehetőséget biztosít, így arra külön szerződéskötés szükséges.

KDB netbank belépés

hirdetes

Az új jelszóval már be tudunk lépni arra a felületre, amelyen a későbbiekben bármilyen banki ügyintézést pár perc alatt elvégezhetünk. Többlépcsős biztonsági rendszerrel védi adatainkat a bank, így minden egyes átutalás indításakor egy aláíró jelszót is fognak kérni. Ezt a jelszót minden egyes tranzakciónál sms-ben fogják megküldeni részünkre. A felületen lehetőségünk nyílik utalások indítására, a számláink áttekintésére, a számlakivonatok lekérdezésére.

Netbank
Értékeld a Hitelmindenkinek.hu bankkalkulátorát!