Amit a Gránit bank netbank szolgáltatásáról tudni kell

A GRÁNIT NetBank egy korszerű internetes szolgáltatás, mely lehetővé teszi a felhasználónak, hogy otthonról, akár az okostelefonján kezelje pénzügyeit. Az online elérhető NetBank ingyenes szolgáltatásokat nyújt, melyek keretében nyomonkövetheti mobiltelefon számlájának állását, átutalásokat bonyolíthat le, vagy lekötheti pénzeszközeit. Mindehhez nincs másra szüksége, csak egy használható okos-eszközre.

A GRÁNIT NetBank szolgáltatás elérése

A NetBank rendszer korszerű navigálási felülettel rendelkezik, a gombok és a képernyőn található komponensek könnyen áttekinthetőek és logikus kezelést tesznek lehetővé. A letisztult felhasználói felület hozzájárul az egyszerű bejelentkezéshez, így nincs más dolgunk, mint megadni a felhasználónevet és a bejelentkezési jelszavat.

Ezután a szolgáltatás kezdőképernyőjére kerülünk, mely egyfajta áttekintést ad a legfontosabb értesítésekről és a halaszthatatlan elintézni valókról.

A rendszer itt emlékeztet minket az elküldésre váró csomagokra, a hiányzó jelszavak megadására és az olvasatlan üzenetek áttekintésére. Erről az oldalról tovább léphetünk a Főmenübe (mely a képernyő bal felső sarkában lévő házikó kiválasztásával is elérhető).

Itt számos almenüvel találhatjuk magunkat szembe, amely mint ahogy a legtöbb mobil applikáció esetében, itt is ikonokba rendeződik. Bátran böngészhetünk a funkciók között, majd a Vissza gomb segítségével újra a Főmenübe kerülhetünk.

Széleskörű funkciók, megbízások a GRÁNIT Netbankon keresztül

A NetBank rendszerében a legkülönfélébb pénzügyi tranzakciók és megbízások állnak az ügyfél rendelkezésére. Az alkalmazás teljes körű információt nyújt a további tevékenységekről is. A számlainformáció módban tájékoztatást kaphatunk a számlaegyenlegünkről, a napi végrehajtott tranzakciókról és a különféle felhatalmazásokról. Ebben a funkcióban mentésre kerülnek azok a tételek, megbízások is, melyek még nem lettek elkönyvelve.

Ami az alkalmazásban elvégezhető tételeket illeti, meglehetősen széleskörű a paletta.
Lehetőségünk adódik forintos és devizás átutalásra a saját számláink között, továbbá a NetBank engedélyezi, hogy elmentsünk olyan átutalási megbízásokat, melyek végrehajtása meghatározott időszakonként azonos összegben történik.

Készíthetünk sablonokat és felhatalmazásokat csoportos beszedésre.
A „Megbízások” funkció alatt kezelni tudjuk a különböző betéteket, csomagokat és még sok mást. A „Beállítások” funkció is szintén hasznos a kliens számára, ugyanis itt tudja megadni a használni kívánt nyelvet, jelszót, továbbá kezelheti a postaládáját és számlaszámait.

Technikai követelmények és beállítások a GRÁNIT NetBank applikáció eléréséhez

A GRÁNIT NetBank rendelkezésre áll a legkülönbözőbb platformokon. Szinte bármilyen operációs rendszert támogat. Iphone, Ipad okos-eszközök esetén IOS 3.0 vagy ennél újabb verzió szükséges, míg Android rendszerrel rendelkező táblagépek és telefonok használatánál a 2.1-es vagy ennél magasabb verzió ajánlott.
A kevésbé népszerű Windows mobiltelefonok (6.5 vagy ennél magasabb verzió), BlackBerry (OS 4.6 vagy újabb), Opera Mobile böngészőt használó eszközök (minimum 8.65-ös verzió), Dolfin 2.0 mobilkészülékek (Samsung) és a Symbian – S60 (Nokia telefonok – OS 9.1 vagy ennél újabb verzió) rendszerek esetén sem kell az ügyfélnek lemondania a GRÁNIT NetBank szolgáltatásról.

Kizárólag azok a böngészők nem támogatottak, melyek egy külső proxyt vesznek igénybe, mivel ez nem tudná garantálni az ügyfél maximális biztonságát.

Mindemellett a NetBank használata előtt, célszerű ellenőrizni a legfontosabb beállításokat is az okoskészülékén. A legfontosabb, hogy a Cookie-k vagyis a sütik használata és a JavaScript futtatása engedélyezve legyen.

Ezen kívül lehetőség van a GRÁNIT NetBank alkalmazás teljes képernyős használatára, mely által egyidejűleg több hasznos információt tud majd megjeleníteni az eszköz.
Az üzemeltetők próbálják tartani a lépést a technológia gyors fejlődésével, így az elfogadott platformok körét folyamatosan bővítik. A biztonsága érdekében javasoljuk, hogy ellenőrizze telefonja specifikációit a GRÁNIT NetBank tesztoldalán, amennyiben pedig további kételyei vannak, keresse fel az ügyfélszolgálatot.

Magas fokú biztonság a NetBankon keresztül

A NetBank egyik nagy előnye, hogy kétlépcsős hitelesítési rendszert alkalmaz. Ez azt jelenti, hogy a komolyabb műveletek lebonyolításához nem elegendő a felhasználónév és a jelszó megadása. Ezzel mindössze lekérdezéseket hozhat létre a kliens, míg a többi tevékenység kétszintes beléptetést igényel.
Vagyis a műveletek a megbízások aláírása nélkül nem lesznek végrehajtva.

A hitelesítés egyik legnépszerűbb formája az SMS jelszó, amikor a felhasználó egy kódot kap üzenetben a saját telefonjára. Az aláíráshoz meg kell adnia a kódot, mely csak egyszer használható és mindössze 5 percig van életben. Emellett a bejelentkezési jelszavat is lecserélhetjük minden alkalommal, melyet a bank szintén SMS-ben küld el. Ezt természetesen köteles a kliens a bejelentkezés után azonnal megváltoztatni.

Hogyan köthetünk GRÁNIT NetBank szerződést?

A GRÁNIT NetBank használatának megkezdéséhez nincs más dolga, mint ellátogatni egy bankfiókba, ahol a cég lelkes munkatársai hasznos információkkal és tanácsokkal látják el és segítenek a szolgáltatás üzembe helyezésében.

Ezen kívül lehetősége van a NetBank rendszeren keresztül is regisztrálni, mindössze egy levelet kell küldenie, melyben jelzi, hogy szeretné igénybe venni a szolgáltatást. A GRÁNIT NetBank bármikor elérhető és igényelhető, továbbá a TeleBankon keresztül is érdeklődhet a szolgáltatással kapcsolatban.

Vélemény - hozzászólás hozzáadása