OTP Bank Szeged Rókusi krt. 62-64 (Tesco áruház)

hirdetes
hirdetes
Cím:
Telefon:

Nyitvatartás a(z) 6724, Szeged Rókusi krt. 62-64 (Tesco áruház) bankfióknak:

Hétfő: 9:00 - 19:00
Kedd: 9:00 - 19:00
Szerda: 9:00 - 19:00
Csütörtök: 9:00 - 19:00
Péntek: 9:00 - 19:00
Szombat: 9:00 - 14:00



Egy hozzászólás ehhez: “OTP Bank Szeged Rókusi krt. 62-64 (Tesco áruház)

  1. Ma voltam ott megszűntetni a folyószámlámat. A kérdés-amire számítottam -elhangzott-, miért döntöttem így. Az ügyintézőnek kötelessége(?) feltenni ezt a kérdést, de ennyi a kötelessége, nem több. Nem kötelessége vájkálni, számon kérni, személyeskedni, azt állítani,hogy majd a másik bank, melyet választottam az OTP helyett, majd “kivonul”-ami burkolt fenyegetés, valamint egy ellenőrizhetetlen állítás. Tipikus magyar, primitív hozzáállás ellenségképet gerjeszteni, aztán pedig a védelmező megbízható szerepében feltűnni. Ha az OTP monopolhelyzetben van, ahogy az ügyintéző állította, akkor miért fogják lasszóval, erőszakosan, Kádár-rendszeri módszerekkel az ügyfeleket? Tapasztalataim szerint ügyfeleikkel öltözékük, tájékozottságuk alapján bánnak, pökhendi gátlástalanságukban addig menve, hogy az ügyfél füle hallatára, megvetően egymás között beszélik meg, miért lehetetlen az illető kérése. Nem inkább az OTP van bajban, ha addig aljasul, hogy más bankokat igyekszik lejáratni, és azt sugallni, hogy azok majd csődbe mennek, “kivonulnak”? Majd kiderül, ki vonul ki, mikor és miért! A mai magyar viszonyok közt honnan az Ön jóltájékozottsága? Személyes ismerőse Csányi Sándornak? Merthogy az OTP-ről igen váratlan és előre kiszámíthatatlan infók szivárognak ki a plebs-nek. Ilyen módszerekkel igyekeznek megtartani az ügyfeleiket? A bank, ahová “átigazoltam”, öltözéket és minden egyéb körülményt mellőzve az összes ügyfelével úgy bánik, mintha mind milliomos lenne. Ezért nem is aggódnak túlzottan az ügyfélkörrel kapcsolatban, hiszen ők jól tudják, hogy ez a vonzó, nem az OTP régi rendszerből itt ragadt módszerei, melyek a megfélemlítéssel és gyanakváskeltéssel határosak. A diktatúra sajátja, hogy az ügyintéző az úr. Ennek a hozzáállásnak 29 éve vége! Tisztelt Ügyintéző: 3517027! Ezen hozzáállása után akkor is elmennék, sőt, elmenekülnék a bankjuktól, ha bármit is terveztem volna ott a jövőben. Az OTP már nincs monopolhelyzetben (legfeljebb számszerűen, de ez is csak idő kérdése), mert nem tette sajátjává az európai bankokat jellemző hozzáállást. Tudja, kedves 3517027: ha az OTP-nek még előnyösebb ajánlatai is lennének, mint más bankoknak, ezek után akkor sem maradnék az ügyfelük. Ideje lenne tudatosítaniuk, hogy az ügyfeleket nem számonkéréssel, faggatózással, fölényfitogtatással és egyéb, szoci módszerekkel lehet megnyerni, hanem azzal, hogy megadják nekik a kellő tiszteletet. Valószínűleg nem értik, de az a titok nyitja, amiért egyre több komoly ügyfél más bankot választ, hogy máshol az ügyfél az első, mely alapelvnek egyik alappillére, hogy nem kérdezősködnek a döntései indokairól, hanem kérdezősködés nélkül elfogadják azokat, és annak alapján intézik az ügyfél banki dolgait. Azt is jó lenne tudatosítani, hogy a bank nem kihallgató bíróság! Az ügyintéző nem felettese az ügyfélnek, hanem a szolgáltatója! Elvileg demokráciában élünk, és ahogyan Ön fogalmazott, kedves 3517027, az ügyfelek véleménye azért fontos, hogy javítsanak a szolgáltatásaikon. Tehát ön hatalmazott fel rá, hogy nyilvánítsak véleményt a szolgáltatásaikról-az Önök intézményének javára. A véleményem remélhetőleg előre lépést jelent Európa felé az OTP-nek, hiszen bőven van mit behozniuk, ha nem akarnak egyre több ügyfelet elveszíteni. Pont azokat, akik gondolkodnak, nem szolgai módon alávetik magukat egy rég idejétmúlt rendszernek.

Vélemény - hozzászólás hozzáadása