Fundamenta hitel moratórium kérdések és válaszok

A Fundamenta hitel moratórium mindenkinek segítséget nyújt a nehéz időkben. A Kormányrendelet szerint a Fundamenta is segíti az ügyfeleket. Március19. óta a Fundamenta is felfüggesztette a hitelek fizetését. A moratórium egészen év végéig, azaz december 31-ig biztosítja az ügyfeleknek, hogy lehetőségeik szerint éljenek a moratórium lehetőségével.

hirdetes
Fundamenta hitel moratórium
Fundamenta hitel moratórium

A Fundamenta weboldalán hívja fel az ügyfelek figyelmét, hogy milyen megoldásokat kínálnak a hitelezéssel kapcsolatban. Természetesen, ha az ügyfelek továbbra is fizetni szeretnék a törlesztőrészleteket, akkor arra is lehetőséget biztosítanak.

Mit jelent pontosan a Fundamenta hitel moratórium?

A Fundamenta is felfüggeszti a hitelek fizetését, de figyelmezteti ügyfeleit arra is, hogy amennyiben élnek a moratórium lehetőségével, úgy annak lejártával, a futamidők meghosszabbodnak. A törlesztési időt kitolják. Amennyiben a Fundamenta ügyfelek szerződése pont a moratórium ideje alatt jár le, úgy az december 31. után továbbra is fennáll, ha élnek a moratórium lehetőségével.

Azok az ügyfelek, akik továbbra is a hitelek törlesztése mellett döntenek csoportos beszedési megbízással tudnak törleszteni a pénzintézet felé. Ha ezt a megoldást választjuk, akkor jelezni kell a Fundamenta felé és meg kell adni a nevet, az adóazonosító jelet, az ügyfélazonosítót, a születési dátumot és az email címet. Az igényt a weboldalon keresztül lehet benyújtani a Kapcsolat menüpont alatt.

Itt kell bejelenteni és a megkeresés témájában jelölni kell „Fizetési moratórium: Kérem a hiteltörlesztés folytatását”. Amennyiben az eBanking szolgáltatást szeretnénk a bejelentéshez igénybe venni, akkor a https://ebank.fundamenta.hu/informacio/tsz oldalra kell kattintani. Itt a Kapcsolat menüpontban megtaláljuk a Dokumentumokat és az üzeneteket. Új üzenet írásával hasonlóképpen jelenthetjük be, hogy tovább kívánjuk fizetni a hiteltörlesztést.

Azok, akik ezt a lehetőséget választják a szerződés szerint fizetik tovább a hiteleket. Az ügyfélszolgálatos kollégák az üzeneteket a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzák és e-mailben küldenek visszaigazolást. A csoportos beszedési megbízásokat természetesen a moratórium ideje alatt bármikor meg lehet szüntetni és a szerződés szerinti fizetési kötelezettség csak a moratórium végén indul újra a törlesztési idő kitolásával, meghosszabbításával.

Az eBanking szolgáltatással minden sokkal egyszerűbb

A Fundamenta eBanking szolgáltatására bármikor regisztrálhatunk a megfelelő gombra kattintva. Az eBanking regisztráció nagyon egyszerű csak pár kattintással máris sokkal egyszerűbbé válnak az ügyintézések. A digitális lehetőségek, főleg most a járványügyi helyzetben sokat segíthetnek az ügyfeleknek és jelenleg ez a leggyorsabb ügyintézési mód, hiszen minden adat azonnal befut a központba.

A Fundamenta hitel moratórium időszaka alatt fizetési késedelem miatt nem számíthat fel kamatot ügyfeleinek, de mégis biztosabb, ha rendelkezünk eBanking felülettel. Ha az ügyfelek valamilyen oknál fogva mégsem tudják kifizetni a törlesztőrészletet, pedig erről nyilatkoztak, akkor a moratórium azonnal hatályba lép, kamat felszámítása nélkül. A fizetési moratórium hatálya alá bármikor be lehet jelentkezni a 06 1 411 8181-as telefonszámon keresztül. A bejelentés után a következő törlesztőrészlet már nem kerül levonásra a Fundamenta hitel moratórium életbe lép.

hirdetes

Bármilyen kérdése merült fel a hitelével vagy megtakarításával kapcsolatban akkor hívja a személyi bankárát aki közvetlenül tud tanácsot adni a kérdéseire a Fundamenta hitel moratóriummal kapcsolatban.

Vélemény - hozzászólás hozzáadása