Az Erste netbank belépés regisztráció után bármikor elérhető



Ez a cikk 2018.05.14. napon került feltöltésre.
A benne szereplő adatok a cikk elkészültekor megfeleltek a valóságnak, de szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy amikor Ön olvassa a cikket, már elavultak lehetnek.

Az Erste netbank belépés az Erste csoport ügyfeleit segíti, hiszen a netbankár számos ügyintézési lehetőséget biztosít online módon is. Ma már nem szükséges a bankfiókba befáradni, hiszen a netbank az ügyintézésre is tökéletes megoldást biztosít.

Hogyan működik az Erstenetbank belépés?

A lakossági netbank linkjére kattintva máris az Erstebank belépés oldalán találjuk magunkat. Az Elektronikus szolgáltatások adatlapján megtalálhatjuk a NetBank azonosítót, amelyre mindenképpen szükségünk lesz. A 7 jegyű azonosítót itt kell beütni, amely számokból és betűkből is állhat. Ez az azonosító teljesen megegyező a TeleBank azonosítóval.

A következő lépés a jelszó bevitele, amelyet a szerződés megkötésekor sms-ben kiküld minden ügyfelének az Erstebank. A biztonság érdekében az első lépés a jelszó megváltoztatása, amely során a régi majd kétszer az új jelszót kell megadnunk. 8-32 karakter hosszúság közötti jelszót tetszőlegesen kiválasztva adjuk meg az új jelszót. 1 kisbetűt és 1 nagybetűt mindenképpen tartalmazzon.

Az Erste netbank belépés után így vehetjük használatba a netbankárunkat

Az Erste netbank belépés után egyből a menürendszerhez jutunk. A nyitóoldalon azonnal láthatjuk saját számláinkat valamint a legutolsó tranzakciókat is. Az oldal tetején található meg a menüsor, amely a következőket kínálja fel: információk, megbízások, bankkártyák, betétek, célbetét, befektetések, hitelek, beállítások. Az Információs fül alatt a beérkező üzeneteket láthatjuk, valamint a számláinkat és megbízásainkat. Itt számlaáttekintő, számlatörténet, lekötött betétek, elektronikus kivonatok, árfolyamok, függő tételek és a tevékenységnapló valamint a postaláda található meg.

A következő fül a megbízások. Itt lehet kezelni az eseti és a rendszeres megbízásokat is. Elindíthatunk forint utalást, kezelhetjük a beszedési megbízásokat, a rendszeres megbízásokat, a sárga csekkes befizetéseinket, a devizautalásokat. Itt található meg a Díjnet is, amely az elektronikus számlák kifizetésében nyújt hathatós segítséget.

A bankkártyák menüpontban tájékozódhatunk saját bankkártyáinkról és itt igényelhetünk új kártyát is amennyiben a szükség úgy hozza. Bankkártyalista áll rendelkezésünkre ahol láthatjuk a kártya főbb adatait. A betétek és célbetétek fül alatt betétlekötéseket, megtakarítási számlákat indíthatunk, illetve nyithatunk.

Ugyanitt tudjuk kezelni a már meglévő betétjeinket is. Azok, akik értékpapírszámlát szeretnének nyitni, ezt is megtehetik, hiszen a Befektetések menüpont alatt erre is lehetőség nyílik. Ebben az esetben érdemes a Netbank és az Erste NetBróker szolgáltatásokat összekapcsolni, hiszen a befektetési funkciók innen sokkal könnyebben elérhetők.

A Hitel menüpontban mindent megtudhatunk saját hiteleinkről, legyen az hitelkártya, jezáloghitel, fogyasztási hitel vagy folyószámlahitel. A Beállítások menüpontban teljesen testre szabhatjuk saját netbankunkat. Személyes adatokat, számlákkal kapcsolatos adatokat és a netbankár belépéshez szükséges adatokat is itt lehet megváltoztatni, kezelni.

Személyes adatok frissítése

Figyeljünk oda, hogy a személyes adatok mindig kerüljenek frissítésre, hiszen sok esetben egy hitelszerződésnél is kikötik, ha bármilyen adatváltozás van, akkor azt kötelező a bank felé lejelenteni. Ez lehet egy személyi igazolvány szám változás, vagy bármilyen más adatváltozás, amely fontos lehet a meglévő hitleszerződéssel kapcsolatban.

Az Erste netbankár biztonságos használatért ezt feltétlenül tegye meg

Minden esetben érdemes a vírusvédelmi és a tűzfalvédelmi programok közül a legfrissebb verziót használni, amelyekhez folyamatosan rendelkezésre állnak a frissítések. Az operációs rendszerek naprakészen tartása is nagyon fontos, emellett a különféle eszközökre telepített alkalmazások esetében is végezzük el a folyamatos frissítéseket.

hirdetes

Az eszközökön mindig legális szoftvereket használjunk és kétes eredetű alkalmazásokat soha ne telepítsünk egy eszközre sem. Az automatikus csatlakozási lehetőségeket minden esetben tiltsuk le, ilyen lehet egy Wifi vagy egy Bluetooth. E-mail-ben és sms-ben az Erste bank soha nem kér bizalmas információkat, így ilyen esetekben érdemes először az ügyfélszolgálatot értesíteni. A plugineket mindig korlátozottan használjuk és ugyan így járjunk el az add-on-okkal is.

 

Vélemény - hozzászólás hozzáadása