Mire használjuk és hogyan az ERSTE lakossági netbankját?



Ez a cikk 2017.09.27. napon került feltöltésre.
A benne szereplő adatok a cikk elkészültekor megfeleltek a valóságnak, de szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy amikor Ön olvassa a cikket, már elavultak lehetnek.

Ma már egyre többen élnek a lehetőséggel és csatlakoznak a netbank rendszerekhez. Az Erste banknál is elérhető, ez az igen könnyedén kezelhető felület. A rendszer segítségével információkat kaphatunk a számlákról, megbízásokat indíthatunk, kezelhetjük a bankkártyáinkat, a betéteket és a befektetéseket. Emellett a felvett hiteleket és azok kifizetését is nyomon követhetjük és intézhetjük is. A pénzügyi monitor minden hónapban segít a költségek nyomon követésében.

Miért érdemes az Erste lakossági netbank szolgáltatást igénybe venni?

Igen egyszerű és nagyon kényelmes szolgáltatás. Internetes kapcsolaton keresztül, bárhol is legyünk a világban, könnyedén elintézhetjük pénzügyeinket. Semmiféle számítógépes szaktudást nem igényel a program használata, ezért azok is bátran igényelhetik, akik csak egy kicsit értenek a számítógépek használatához. A felület nagyon könnyen kezelhető és felhasználóbarát.

A sokoldalú és rugalmas szolgáltatás az internetes böngészőn keresztül igénybe vehető és segítségével be lehet nyújtani a pénzügyi megbízásokat, meg lehet tekinteni az aktuális egyenleget, tájékozódhatunk az éppen aktuális árfolyamokról valamint nyomon követhetők a számlákon lévő forgalmak.

A hét bármely napján 24 órán keresztül intézhetjük a pénzügyi ügyeket, hiszen a bank nyitvatartási idejétől teljesen függetlenül üzemel. Az Erste lakossági netbankon keresztül indított utalások sokkal kedvezőbb áron vehetők igénybe, mint ha papír alapon nyújtanánk be. Az Bank a rendszert folyamatosan finomítja és továbbfejleszti, az ügyfelek igényei szerint. A gyors és biztonságos rendszer csak egyedi azonosító és jelszó megadása után vehető igénybe. A tranzakciók beküldéséhez pedig külön aláírási jelszó szükséges. A Netlock Üzleti tanúsítványkiadó igazolása mellett üzemel az Erste Bank szervere és azt erős tűzfal védi.

Belépés a netbankba

Az Erste lakossági netbankot azok vehetik igénybe, akik bármelyik bankfiókba személyesügyintézés keretében igénylést nyújtanak be. A TeleBank szerződést bármelyik fiókban az ügyintézők segítségével lehet elindítani. Az „Elektronikus Szolgáltatások Adatlapja” elnevezésű formanyomtatványt kell csupán két példányban kitölteni és aláírni. A netbank használatához személyi számítógép, internet kapcsolat és internet böngésző szükséges. 128 bites SSL, a Javascript és a Cookie-k engedélyezése nagyon fontos.

A netbank az ErsteMobil Bank alkalmazással is elérhető

Az Erste lakossági netbankár szolgáltatást akár mobilról is igénybe lehet venni. Egy új szerződés megkötése nem szükséges, hogy a szolgáltatást használni tudjuk, hiszen a már meglévő Erste NetBank hozzáférés ehhez tökéletes lesz. Segítségével számlaegyenleget kérhetünk le, megtekinthetjük az összes számla részleteit, a saját számlák között átvezetéseket intézhetünk. utalhatunk az új és a már meglévő partnereknek.

Emellett díjnet utalás, kártyák időzáras limit beállítása, kedvencek megjelölése, árfolyamok lekérdezése is indítható. Az árfolyamkalkulátor és a tevékenységnapló is nagy segítséget nyújt a napi pénzügyek intézésében. Az alkalmazás letöltése után nyílik lehetőségünk a NetBank azonosítóval csatlakozni a rendszerhez. SMS-ben küldik meg az aktiváláshoz szükséges jelszót. A jelszó megadása után egy 6 számjegyű PIN kódot kell választanunk és a továbbiakban már ezzel lehet majd csatlakozni a szolgáltatáshoz.

Az mPIN megerősítése után a rendszer máris használatra kész. iPhone és Android operációs rendszerrel bármelyik okostelefonról lehet használni a mobil netbankárt. Ahhoz, hogy az alkalmazás gond nélkül fusson Android 4.1 vagy annál magasabb, illetve iOS 8.0 verziószámmal rendelkező operációs rendszer szükséges. Ezen felül a mobil vagy a wifi kapcsolat megléte elengedhetetlen a mobil bank használatához.

A Segítségképpen a nyitólapon számtalan widget érhető el, de ezeket természetesen lehetőségünk van kitörölni. Azokat az alkalmazásokat, amelyekre nincsen szükség minden nap, bátran ki lehet törölni úgy, hogy kihúzzuk jobb vagy bal irányba. Visszaállításra a képernyő alján nyílik lehetőség a „Több Widget” gomb segítségével.

hirdetes

A különféle alkalmazások sorrendjét egyszerű áthúzással bármikkor módosíthatjuk úgy, hogy nekünk kényelmes legyen. Az alkalmazás segítségével a mindennapi pénzügyek bármikor, akár utazás közben is elérhetők, így nem kell többet aggódni, hogy nem érünk be időben a bankfiókba például egy sürgős utalás elindítása esetén. Nagyon sok olyan helyzet van, amikor a gyors ügyintézés elengedhetetlen. Itt nem kell sorban állni, esetleg várni az ügyintézőkre, hiszen mindent saját magunk tudunk 24 órában intézni.

Share Button