Mi mindenre jó a Raiffeisen direktnet?

A Raiffeisen Direktnet egy régóta elérhető online banki szolgáltatás, amellyel saját számlán vagy számláink ügyeit intézhetjük. Ám a hagyományos e-bank szolgáltatásokon kívül számos egyéb hasznos műveletet is végezhetünk a Raiffeisen Direktneten keresztül. Könnyű belépés, biztonság, egyszerű használhatóság jellemzi amellett, hogy minden e-bank előnyt is magában hordoz.

Sokkal kényelmesebb számítógépünkről vagy egyéb okoseszközünkről elindítani egy utalást, kezelni számlánkat, vagy csak információkhoz jutni, mint minden egyes alkalommal időt és energiát pazarolva személyesen befáradni bankintézetünk egyik fiókjába.

Raiffeisen direktnet funkciók

A direktnet szinte mindenre alkalmas, amire a személyes ügyfélszolgálat, ha már meglévő számlánkkal kapcsolatos általános ügyintézésről, feladatokról van szó. A belépéssel azonnal részletes számlainformációkhoz juthatunk, kezdeményezhetünk átutalásokat akár forint, akár euró vagy más deviza alapon. Ezeken kívül az e-bankoknál ritkán tapasztalt műveleteket is végezhetünk.

Lehetőségünk van a direktneten keresztül betétek lekötésére, hitelkártyánk feltöltésére, de még a csoportos beszedési felhatalmazást is elintézhetjük online. Ugyanígy találunk Mobil Bankink igénylési és SMS szolgáltatás kérési lehetőséget, melyekkel méginkább mobillá tehetjük magunkat és megkönnyíthetjük, valamint felgyorsíthatjuk pénzügyeink intézését. Ha utazni szeretnénk vagy már el is utaztunk, a Raiffeisen Direktnet még az utasbiztosítás megkötésére is alkalmas.

Nagyon fontos megjegyeznünk, hogy mint minden más e-bank szolgáltatás, úgy a Raiffeisen direktnek is ingyenesen igénybe vehető, ám az egyes elektronikus tranzakciók pénzbe kerülnek. A tranzakciók díjszabása azonban minden esetben sokkal kedvezőbb, mint a bankfiókban indított papír alapú utalásoké.

hirdetés

Hogyan igényelhető a Raiffeisen Direktnek Internetbank szolgáltatás és ki veheti azt igénybe?

A Raiffeisen direktnetet többféle módon is igényelhetünk. Személyes ügyintézés során igényelhetjük bármelyik Raiffeisen bankfiókban, de a +36 80 488 588-as telefonszámon elérhető telefonos ügyfélszolgálatnál is van módunk rá. Amennyiben sem a személyes, sem pedig a telefonos igénylés nem szimpatikus a számunkra, online igénylésre is van módunk. A Raiffeisen weboldaláról letölthető igénylőlap kinyomtatás és kitöltés után a Raiffeisen Bank Zrt. címére postázandó (Raiffeisen Bank Zrt. Budapest, 1700)

A Direktnet internetbank szolgáltatást olyan, 18 évüket betöltött magánszemélyek, kis- és középvállalatok, nagyvállalatok vehetik igénybe, akik a Raiffeisen Bank Zrt. számlavezető ügyfelei. Ha már van Raiffeisen bankszámlánk, akkor a fentebb említett lehetőségek egyikével máris igényelhetjük direktnetünket, ah viszont még nem vagyunk a bank ügyfelei, először nyitnunk kell egy számlát.

Utóbbi mindenképpen személyes utánajárást igényel, így ez esetben nem tudjuk kikerülni az egyik Raiffeisen bankfiók meglátogatását. Jó hír azonban, hogy az internetbank szolgáltatást azonnal számlanyitáskor is igényelhetjük.

Direktnet belépéshez szükséges lépések

Amennyiben már ügyfelek vagyunk, a belépéshez szükséges kódunkért vagy be kell fáradnunk a bankfiókunkba vagy pedig a postai úton leadott igénylések esetén az aktiváláshoz szükséges PIN kódot a megadott mobiltelefonszámunkra várhatjuk, az egyéb információkat pedig papír alapon, postán.

hirdetes

A Direkt PIN kódok az aktiváláshoz és jelszómódosításhoz egyszerhasználatosak, így azokat minden esetben újra kell igényelni. A Direkt Azonosítóval azonban sokkal nehezebb a helyzet, hiszen, ha ezt felejtettük el, akkor be kell fáradnunk a bankfiókba, hogy okmányaink alapján azonosítsanak minket.

Vélemény - hozzászólás hozzáadása