10 gyakori kérdés a Provident hitelével kapcsolatban

hirdetes

A kisebb összegű személyi kölcsönök nyújtása terén az egyik legismertebb és szinte egyeduralkodó szolgáltató a Provident Pénzügyi Zrt., A kölcsönnel kapcsolatban viszont rengeteg kérdés merül fel sokakban, most a 10 leggyakoribbal foglalkozunk részletesen.

1. Hogyan lehet a Provident személyi kölcsönét igényelni?

Négy különböző módon indítható el az igénylés folyamata, az egyik megoldás, hogy a cég honlapján a Kölcsönigénylés menügombra kattintás után az igénylőlap kitöltésével jelezzük az igénylésünket, ezután az általunk megadott telefonszámon felhíva cég alkalmazottja, és egyeztetést kezd a lehetőségekről.

Másik mód az igénylés elindításhoz, hogy a HITEL szót elküldjük a 06-20-555-50-50-es telefonszámra SMS-ben, ezután szintén visszahívnak minket.
Ügyfélszolgálat is hívható telefonon a 06-40-50-50-11-es számon, Hétfőtől Péntekig fél 8-tól este 9-ig, hétvégén ugyancsak fél 8-tól de csak este 8-ig.
És végül, amennyiben ismerünk egy területi képviselőt, akkor személyesen is elindíthatjuk a kölcsön igénylés folyamatát.

2. Miként zajlik le a hitelbírálat, és hogyan köthető meg a szerződés?

Az fentebb említett időpont egyeztetés után mindenképpen lesz egy személyes találkozás a cég munkatársával, ami attól függően, hogy az igénylő kérte e az otthoni szolgáltatást vagy nem, a hitel bírálata és a szerződéskötés is két különböző módon és helyszíne történhet meg.
Ha csak a kölcsönt igényeltük, és az otthoni szolgáltatást nem, akkor előre egyeztetett időpontban el kell mennünk személyesen a legközelebbi képviselethez, amennyiben minden kellő dokumentum már ekkor a rendelkezésünkre áll, akkor a hitelbírálat meg is történhet 3 órán belül, és ha a bírálat pozitív, akkor tanú jelenlétében a szerződés aláírásra is kerülhet.
Ha a hitel mellé otthoni szolgáltatást is kértünk, akkor az otthonunkban felkeres a cég alkalmazottja, és ott fog megtörténni mind a hitelbírálat, mind pedig a szerződés megkötése.

3. Mekkora kölcsönösszeg vehető fel?

A legkisebb igényelhető kölcsönösszeg 30 ezer forint, a legnagyobb pedig 440 ezer.

4. Mik a kölcsön legalapvetőbb feltételei?

Minimum 18 évet már betöltött életkor, magyarországi állandó vagy ideiglenes lakcím, rendszeres, igazolható jövedelem, érvényes személyi igazolvány, névre szóló bankszámla.

5. Milyen dokumentumok szükségesek a kölcsön igényléséhez?

A személyazonosságot igazoló okmány, ami lehet kártya kiadású jogosítvány, és útlevél is. Szükséges a lakcímkártya, vagy ennek hiányában pl. bérleti szerződés. A jövedelmet lehet igazolni bérpapírral, munkáltatói igazolással, nyugdíjasként a nyugdíjszelvénnyel vagy postai szelvénnyel, kellhet egy bankszámlakivonat, ezek közül egy sem lehet régebbi 30 napnál.

6. Változhatnak e a törlesztőrészletek a kölcsön futamideje alatt?

A Provident úgy hirdeti kölcsönét, hogy az rejtett költségek nélküli, a szerződésben szereplő kamat, az otthoni szolgáltatás díja és a törlesztőrészletek a teljes futamidő alatt garantáltan nem változhatnak. Természetesen, ha a hitel törlesztése nem rendben történik, akkor a Provident késedelmi díjat számolhat fel.

7. Hogyan lehet fizetni a heti törlesztőrészleteket?

Az otthoni szolgáltatás igénylése esetén minden héten személyesen fárad el a cég munkatársa az esedékes törlesztőrészletekért.
Ha otthoni szolgáltatást nem kértünk, akkor egy megadott számlaszámra kell hetente átutalni a törlesztőrészleteket. A Közlemény rovatba fel kell tüntetni a szerződés számát, és egyébként az a legcélszerűbb, ha a bankunknak állandó átutalási megbízást adunk, így biztos, hogy nem esünk késedelembe, és nem is szükséges hetente a bankba fáradni az átutalás feladásához. A banki átutalás költségei az igénylőt terhelik.

8. Hány nap alatt kapható meg az igényelt kölcsönösszeg?

Otthoni szolgáltatás igénylésekor a készpénzben kapjuk meg kölcsön összegét a szerződés megkötésével egy időben, tehát banki ügyintézésre nem kell várnunk.
Ha nem kértük az otthoni szolgáltatást, akkor a szerződés megkötése utáni tíz munkanapon belül megtörténik a kölcsön átutalása a megadott bankszámlaszámunkra. Ha a szerződéskötéskor még nem tudunk megadni bankszámlaszámot, akkor ez a tíz napos határidő a számlaszám megadásától számolódik.

9. Milyen futamidők kérhetőek a Provident személyi kölcsönéhez?

A futamidők a kölcsönösszeg nagyságától is függnek, kisebb összegekhez általában a 32 és az 52 hetes futamidő, nagyobb összegekhez a 52, a 68, vagy a maximális 440 ezer forint felvételéhez a 100 hetes futamidő választható.

10. Milyen szankciók várhatóak akkor, ha nincsenek befizetve rendesen a heti törlesztőrészletek?

Ha a törlesztési elmaradás mértéke eléri a heti törlesztőrészlet négyszeresét, akkor a késedelmi díj 4 ezer forint, ha a nyolcszorosát is eléri, akkor már 8 ezer forint. Érdemes tehát a heti törlesztőket a szerződésben foglaltak szerint befizetni, jelentős mennyiségű felesleges kiadástól kímélhetjük meg magunkat. A késedelmek elkerülésének biztos ellenszere, ha állandó átutalási megbízást adnunk a bankunknak.

Van még kérdése a Provident hitelével kapcsolatban?

Ajánljuk keresse fel a provident.hu weboldalt és az aktuális feltételekről lehetőségekről kérdezze az ügyintézőt.

Rate this post
hirdetes

Egy hozzászólás ehhez: “10 gyakori kérdés a Provident hitelével kapcsolatban

  1. Szükséged van egy finanszírozásra, és a bankok csalódást okoztak neked. Florida USA-ban élünk, és ma boldog nő vagyok? Mondtam
    magamnak, hogy bármely olyan kölcsönhitelező, aki megváltoztathatja az
    életemet és a családom életét, utalok minden olyan személyre, aki hitelt
    keres. Ha hitelre van szüksége, és 100% -ban biztos a
    hitel visszafizetéséről, kérjük, vegye fel velük a kapcsolatot, és
    kérjük, mondja meg nekik, hogy Mrs. Sharon Coolidge Lynn erre
    hivatkozott.
    diamondmiller581@gmail.com

Vélemény - hozzászólás hozzáadása