Legfontosabb Cofidis telefonszámok amik segítik a kapcsolatfelvétel

hirdetes

Soha nem lehet tudni, hogy éppen mikor szükséges a Cofidis telefonszám, így ezeket a telefonszámokat érdemes megjegyezni. A Cofidis központi ügyfélszolgálatán nagyon sok mindenben tudnak segíteni, de emellett a panaszkezeléshez is külön telefonszámot létesítettek a minél gyorsabb ügyintézés érdekében.

A Cofidis telefonszám listáról az ügyfélszolgálat telefonszámát érdemes feljegyezni,

Itt több kérdésünkre is teljes körű választ kaphatunk. A Megújuló Hitel, a Fapados Kölcsön, az Adósságrendező Hitel, az Áruhitel, a Videós azonosítás, az Autó lízing és még egyéb információk tekintetében is érdemes az ügyfélszolgálatot keresni. Az Cofidis ügyfélszolgálatot hiteligényléshez a 06 30 510 444-es telefonszámon érhetjük el. A Megújuló hitelhez természetesen hitelbiztosítást is köthetünk. A nem várt, de kedvezőtlen események ellen érdemes mindig a hitelbiztosítás mellett letenni voksunkat.

A Megújuló Hitel már videós azonosítással is igénybe vehető, amelyet az ügyfélszolgálat segítségével indíthatunk el, ha nem ismerjük a rendszert. Akik nem szeretnének a weboldalon keresztül ügyet intézni, azoknak mindenképpen ajánljuk a Cofidis telefonszám felhívását, ahol az ügyfélszolgálatot azonnal elérhetjük.

A Fapados Kölcsön 500 000 – 5 000 000 forint között igényelhető és szintén az ügyfélszolgálat tud bővebb felvilágosítást adni a hiteltermékkel kapcsolatban. Mi magunk indíthatjuk el az előminősítést, de kérhetünk visszahívást is. Az adósságrendező hitel segítségével a havi kiadásokat lehet nagymértékben lecsökkenteni, szintén videós azonosítással vagy visszahívással indíthatjuk el a hitelfelvételt.

Videós azonosítás és ügyfélszolgálati telefonszám

A Cofidis weboldalán pontosan leírják, hogy miként lehet elvégezni a videós azonosítást. Erről egy videófilmet is láthatunk. Hétköznapokon 8 és 20 óra között bármikor elindíthatjuk az azonosítás folyamatát, így akár este a szabadidőnkben is intézhetjük a banki ügyeket.

A telefonos ügyfélszolgálat a meglévő ügyfelek számára hétfőn és kedden 8 és 18 óra között érhető el, szerdán 8 és 20 óra között, csütörtökön és pénteken 8 és 18 óra, valamint szombati napra eső munkanapokon 8 és 16.30 óra között. Új ügyfelek számára a nyitvatartási idő a következőképpen alakul: hétfőtől péntekig 8 és 20 óra között, míg szombaton 8 és 16 óra között.

Cofidis ügyfél akkor ezeket a telefonszámokat érdemes tudnia

A meglévő ügyfelek számára a Cofidis telefonszáma: 06 1 354 5000 vagy a +36 30 344 8700. Érdemes meglévő ügyfélként ezt a számot tárcsázni, ha éppen valamelyik hitelünkkel kapcsolatban kérünk tájékoztatást, hiszen a központi ügyfélszolgálat telefonvonalai esetleg időszakosan túlterheltek.

A Cofidis a panaszkezelésre külön telefonszámot tart fent

Panaszkezelések ügyintézésére a 06 1 354 5000 vagy a 06 1 505 5000 telefonszámokon van lehetőség. Panaszkezelésnél a következő személyes adatokat fogja kérni az ügyintéző: név, szerződésszám ügyfélszám, lakcím, székhely, levelezési cím, telefonszám, az értesítés módja, a panasszal érintett szolgáltatás vagy termék megnevezése, a panasz pontos leírása és annak oka, a panasszal élő ügyfél igénye, a panaszos részéről benyújtható dokumentumok a panasz alátámasztásával kapcsolatosan.

Természetesen az ügyfél helyett egy megbízott is eljárhat, de ebben az esetben mindenképpen írásos meghatalmazásra lesz szükség. A 06 1 505 5000 telefonszámon a lehet bejelenteni a gépjármű-finanszírozással kapcsolatos panaszokat, míg egyéb Cofidis termékek esetén a 06 1 354 5000 Cofidis telefonszám áll az ügyfelek rendelkezésére.

A volt HSBC ügyfelek szintén egy teljesen egyedi Cofidis telefonszámon kérhetnek információt és intézhetik banki ügyeiket

Volt HSBC-s ügyfeleknek a HSBC Credit Hitelszerződésekkel kapcsolatban 2012 óta a Cofidis nyújt segítséget. Hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 8 és 18 óra között, míg szerdán 8 és este 20 óra között a 06 1 354 5013-as telefonszámon nyújtanak segítséget a Cofidis ügyintéző munkatársai. Az éves egyenlegközlő levelet már évek óta a Cofidis postázza az ügyfeleknek és segít az esetleges panaszos ügyek intézésében is. Káresemény bejelentésére a Cardif Biztosítónál van lehetőség a 06 1 501 2360-as telefonszámon.

Autóhitelek esetén a 06 1 505 5050 telefonszám áll az ügyfelek rendelkezésére
Ezt a telefonszámot azoknak az ügyfeleknek érdemes megjegyezniük, akik autóhitellel rendelkeznek. A káresemények alkalmával a Cofidis autó tud segítséget nyújtani. Munkanapokon 8 és 16.30 között lehet hívni az ügyfélszolgálatot és bejelenteni az esetleges káreseményeket. Gépjármű-visszaszármaztatás, intervenciós, büntetőügyi, felmondási, bírósági és végrehajtási eljárások a 06 1 354 5009 telefonszámon keresztül intézhetők el.

4/5 - (1 vote)
hirdetes

Vélemény - hozzászólás hozzáadása