A kereskedelmi és hitelbank e bank szolgáltatása nagyon sok ügyfélnek nyújt segítséget napról napra, hiszen ennek segítségével a banki ügyeinket nagyon gyorsan el tudjuk intézni. Nem kell sorban állni a bankfiókokban, hiszen az ebank felületén keresztül minden hivatalos ügyet el tudunk intézni, ami a folyószámlánkkal kapcsolatos. Az ebankhoz akár okostelefonunk segítségével is kapcsolódhatunk.
K&h e bank belépés – kereskedelmi és hitelbank e bank
A mobil-token segítségével nagyon gyorsan beléphetünk az ebankba, amely magas biztonsági szint mellett segíti az ebank használatát. Az ebankba történő műveletek jóváhagyásához mobil-tokenre lesz szükség, amelynek igen egyszerű a kezelése. A bejelentkezést elindíthatjuk manuálisan vagy automatikusan is. Ha nincsen internetkapcsolatunk, akkor a manuális belépést kell választani. Az ebank képernyőn megjelenik egy szín kód vagy aláíráskor egy QR kód és ezeket a kódokat kell majd egészen egyszerűen beolvasni. A telefonunk kameráját a kódokra irányítva indíthatjuk el a banki alkalmazást. Ha megtörtént a beolvasás, akkor a tranzakciót már az mPIN kóddal lehet megerősíteni.
Ha manuálisan lépünk be, akkor egyszerűen gépeljük be a mobilunk képernyőjén megjelenő bejelentkezési kódot. Az mPIN kód egy egyedi azonosító, amely a belépéshez és a megbízások aláírásához is szükséges. Ez egy 5-12 karakter hosszúságú kód, amelyet mi magunk is könnyedén megváltoztathatunk a Beállítások menüpont alatt. Érdemes minél nehezebb kódot kitalálni adataink és pénzünk biztonsága érdekében. Az mPIN mellett további azonosítási lehetőségeket is be lehet állítani, ilyen a TouchID, a FaceID vagy az írisz azonosítás. Minden ügyfél úgy használja az alkalmazást, ahogy számára a legszimpatikusabb és a legkényelmesebb.
K&H egyenleg lekérdezés sms-ben
A k&h egyenleg lekérdezés sms-ben tulajdonképpen minden egyes tranzakciónál megvalósul, hiszen, ha kértük az értesítést a bankszámlánkban történő változásokkal kapcsolatban, akkor automatikusan értesít bennünket a bank a jóváírásokról és a levonásokról is.
K&H mobil bank
A kereskedelmi és hitelbank e bank nyitóképernyőjén azonnal meg tudjuk tekinteni az egyenlegünket. Amennyiben rákattintunk a szem ikonra, akkor ezeket az információkat azonnal el tudjuk rejteni. A ceruza ikon segítségével a számlabeállításainkat tudjuk kezelni. Itt lehet számlaelnevezéseket módosítani és az adott számlákhoz még prioritásokat is beállíthatunk. A számlák mellett egy pipa szimbólumot találunk, amelynek segítségével kiválasztható, hogy melyik számlánk egyenlegét szeretnénk megtekinteni, melyik számlánkról szeretnénk utalásokat kezdeményezni. A bankszámlák felsorolása menüpont alatt minden egyes számlánkhoz hozzáférhetünk.
Láthatóak a hitelkeretek, az egyenlegek és az esetlegesen zárolt összegek is. Az oldalon lehetőségünk van átutalásokat indítani, megtekinteni a számlatörténetünket és a számlakivonatokat. Ezt mind a Forint, mind pedig a deviza számlák esetében megtehetjük. Hitelkártyák esetében a hitelkártyák láthatók és annak számlatörténetei és számlakivonatai. Egyenleg lekérdezésnél mi választhatjuk ki, hogy 30, 60 vagy 90 napos időintervallumra szeretnénk-e látni a számlamozgásokat. Ugyan ezen a felületen megtekinthetjük a legutóbbi tranzakciókat. Az egyes tranzakciókról igény szerint pdf fájl is készíthető, amelyet akár azonnal ki is lehet nyomtatni. A felületen ezen kívül találhatunk egy kapcsolat menüpontot is, így, ha bármikor elakadnánk, akkor máris rendelkezésünkre állnak a KH elérhetőségei.
K&H mobilbank limit módosítás
A kártyák, számlák menüpont alatt a bankkártyakezelés, limitmódosítás, internetes kártyás vásárlás kezelése menüpontra kattintva módosíthatjuk a bankkártyánkhoz és a folyószámlához rendelt limiteket. Miután beállítottuk az új limitet ugyan úgy megtörténik a kétlépcsős hitelesítés, mintha egy átutalást kezdeményeztünk volna.
K&H bank ügyfélszolgálat – ha elakadnánk a kereskedelmi és hitelbank e bank felületén
A K&H bank ügyfélszolgálata online és telefonon is elérhető. Az online ügyfélszolgálat segítségével időpontot foglalhatunk a bankfiókokba, megkereshetjük a hozzánk legközelebb eső ATM automatát, kérhetünk visszahívást az online ügyfélszolgálattól és panasz adatlapot is tudunk benyújtani. A telefonos ügyfélszolgálat segíthet a bankkártyák letiltásában külföldről és belföldről egyaránt, valamint azonosított gyorshívást is tudunk kezdeményezni a mobil alkalmazásból. A telefonos ügyfélszolgálatot a +36 80 414 243-as telefonszámon érhetjük el. A Tele Center menürendszeréből gyorsan ki tudjuk választani, hogy milyen probléma miatt keressük az ügyfélszolgálatot, így célirányosan a megfelelő ügyintézőhöz kerülhetünk percek alatt. A KH Biztosító ügyintézőit a +36 1 20/30/70 335 3355-ös telefonszámon hívhatjuk, akik kár esetén is azonnal rendelkezésünkre állnak.
A kereskedelmi és hitelbank e bank felülete roppant egyszerűvé teszi a mindennapos bankolást, így mindenkinek azt javasoljuk, hogy folyószámla szerződés kötésekor egyből kérje ezt a szolgáltatást. Az ebank lehetővé teszi, hogy bárhol is legyünk a banki ügyintézést egyszerűen intézhessük el. Az ügyfelek többsége ma már nem is nagyon hezitál, amikor a fiókban rákérdeznek arra, hogy élne-e ezzel a lehetőséggel, hiszen akár okostelefonunkról is percek alatt indíthatunk utalásokat, kezelhetjük a bankkártyákat, esetleg a letiltásokat is sokkal gyorsabban orvosolhatjuk.