A Magnet Bank NetBank szolgáltatása az egyszerű és gyors banki ügyintézéseket teszi elérhetővé az ügyfeleknek. A NetBank és Telebank szolgáltatások mellett ma már a Magnet Mobil applikáció is elérhető. A 2016-os évben a bank elnyerte az év legjobb mobil applikációja címet.
Netbank igénylés és regisztráció legfontosabb lépései
A számlákat kényelmesen PC-ről keresztül is kezelhetjük. A netbank segítségével akár otthonunkból is elindíthatjuk a különféle banki tranzakciókat. A Magnet Banknál becsületkasszás folyószámla is nyitható, melynek díját mindenki saját belátása szerinti mértékben fizeti meg 0-1000 Ft összeghatáron belül. A netbank igénylése a szükséges formanyomtatvány kitöltésével indítható el bármelyik Magnet Bank fiókban. A Bank a szolgáltatást folyamatosan fejleszti, hiszen számukra fontos az ügyfél elégedettség.
A NetBank rendszerhez a következő technikai feltételek megléte szükséges: JavaScriptet futtatás és SSL protokollt használat, megfelelő böngésző. Egy az alábbiak közül: Internet Explorer: 9 vagy frissebb, Chrome: 8 vagy frissebb, Firefox: 8 vagy frissebb, Safari: 5 vagy frissebb, Opera: 19 vagy frissebb.
Belépés Magnet Bank netbankba
Előzetes regisztráció és szerződéskötés után lehet legelőször belépni a netbankba. A főoldalon a belépés a netbankba ikonra kell kattintani és máris megnyílik az internetes bank. A belépési felhasználónévvel és a jelszóval bejelentkezhetünk a netbankba, de az első használat során a jelszót mindenképpen érdemes megváltoztatni. Az első jelszót a rendszer fogja generálni és a felhasználónak elküldi sms-ben.
A banknak megadott telefonszámot természetesen a netbankba belépve szintén meg lehet változtatni. Új jelszó beállításánál figyeljünk oda a követelményekre, amit a bank a jelszóval kapcsolatban támaszt. A rendszer kis és nagybetű érzékeny. 5 és 15 karakter hossz, az angol ABC betűi és alul vonás karakter is használható. Emellett egész számokat tartalmazhat még az új jelszó. Kötelezően tartalmaznia kell az angol abc kis és nagybetűit, valamint egész számot.
Mit csináljunk ha Magnet Bank Netbankja hibát jelez?
A netbank a nem megfelelően kitöltött mezők esetén a rögzítés gombra kattintás után hibát is kijelezhet. A pontos hibát minden esetben feltüntetik az üzenetben. Amennyiben hibás kódszó kerül rögzítésre, úgy a rendszer szintén jelzi a hibát. A hibás kódszóval tranzakció nem rögzíthető. Lehetőség van a netbankok keresztül levelet küldeni. Itt ki tudjuk választani a hiba opciót. Itt bejelenthetjük, ha hibát észlelünk a netbank rendszerében. Ilyen lehet az, hogy melyik képernyőn tapasztaltunk hibát, mire kattintottunk, amikor a hiba üzenetet kiírta, mit szerettünk volna tenni, amit nem sikerült, illetve mi volt az előzménye a hibának.
Netbankon belüli átutalások indítása
Az átutalások menüpont alatt a következő lehetőségek közül választhatunk: csekkbefizetés, átutalás, rendszeres átutalás rögzítése, közüzemi díjfizetés, deviza tranzakciók végrehajtása, SEPA átutalás, mentett űrlapok és mentett partnerek. A csekkbefizetés segítségével a már megszokott csekk befizetés valósulhat meg a netbankon keresztül. Az ablakba egy sárga csekk bukkan fel, amit értelemszerűen ki kell tölteni. A csekkeket csak annak a nevében lehet befizetni, aki a számlatulajdonos.
Ezt az adatot nem lehet megváltoztatni. A leggyakrabban az átutalás funkciót használják az ügyfelek a netbankban. Ki kell választani a számlatulajdonost, és a kapcsolódó számlát. Ez alatt, az űrlapok közül ki lehet választani az előző utalások közül azt, amelyikre esetleg újra szükségünk lesz. Ha ezzel nem kívánunk élni, akkor be kell vinni a kedvezményezett nevét és számlaszámát.
Az összeg mező kitöltése után a közlemény rovatba bármilyen fontos információt rögzíthetünk. Számlaszámot, esetleg befizetési azonosítót vagy valamilyen hivatkozási számot. A terhelés napjának kiválasztása után a tovább billentyűre kattintva a képernyőn megjelenik a tranzakció összesítése, amit le lehet ellenőrizni. Itt még el lehet menteni az utalásból a partner adatait, hogy legközelebb ne keljen újra minden adatot kitölteni.
A mentett űrlapokba kerülő adatok alapján kód nélkül lehet a továbbiakban átutalásokat indítani. Ezután már csak a rögzítés gombra kell kattintani, majd ez a tranzakció megjelenik az aláírandók között. Ki kell választani a tételek közül azt, amelyikre a kódot kérjük és alá szeretnénk írni, Ezután már csak az sms-ben megküldött kódot kell beütni, hogy a tranzakció elindításra kerüljön a partnernek.
Limitmódosításra is lehetőség van
A netbank kártya műveletek menüpontja alatt lehetőségünk van a limitek módosítására. Ez nagyon fontos része a netbanknak, hiszen lopás vagy egyéb gond esetén itt tudjuk azonnal biztonságba helyezni a bankszámlán lévő pénzünket. Ki kell választani azt a bankkártyát, aminek a limitjén változtatni szeretnénk.
Csak a kártyabirtokosnak engedélyezi a netbank ezt a módosítási lehetőséget. A kártya kiválasztása után a limitmódosítás gombra kell kattintani, majd feltűnik 4 beviteli mező. Napi készpénzfelvételi limitet, napi készpénzfelvétel darabszámát, napi vásárlási limitet, napi vásárlási darabszámot állíthatunk itt be.
Magnetbank mobilbank alkalmazás
A bank által felkínált mobil alkalmazás a netbank okostelefonra optimalizált változata. A legsűrűbben használt banki szolgáltatások intézhetők okostelefonon keresztül. Egyszerűen és kényelmesen bárhonnan tudunk pénzügyeket intézni, akár útközben is a nap bármely szakában.
Apple AppStore, Google Play áruházból lehet letölteni a szükséges applikációt. A mobilbank ugyanúgy használható, mint a netbank, hiszen a felület szinte azonos azzal a különbséggel, hogy nem érhető el annyi funkció. Megtekinthetjük a számláinkat és azok egyenlegét. Átutaláskor mindig lehetőségünk van támogatni egy általunk kiválasztott területet. Legyen az környezetvédelem vagy bármi.
Mobilbank letiltás, jó tudni, hogy erre is van lehetőség
A mobilbanknál is lehetőség van rossz jelszó megadására, ebben az esetben érdemes a telebankot felhívni és új jelszót igényelni. Természetesen ezt a telebank azonosítóval tehetjük meg, így azt érdemes igényelni már jó előre a bankfiókban. Letiltás után az ügyintézés során új kódot biztosítanak, amelynek segítségével újra be lehet lépni a mobilbankba.
A Magnetbanknál a felsoroltakon kívül természetesen más szolgáltatások is igénybe vehetők. A számlavezetés mellett hitelezéssel, betétlekötéssel, követeléskezeléssel, széfszolgáltatással is foglalkoznak. Az ügyfeleknek lehetőségük nyílik a banki nyereségből az adományozásra. eddig már több mint 220 millió forintot osztottak szét az ügyfelek.