Kinizsibank.hu netbank, amely bárhonnan és bármikor elérhető

A kinizsibank.hu netbank egy nagyon egyszerű banki ügyintézést tesz lehetővé az ügyfelek számára. A nap bármely szakában el lehet intézni a pénzügyeket, hiszen a netbankár felületet bárhonnan könnyedén elérhető. Még a bankfiók nyitvatartási idején túl is lehetőség nyílik a banki ügyintézésre és mindig naprakész információkkal szolgálnak a fizetési számlák egyenlegéről.

Rendszeres vagy eseti átutalások, közüzemi díjak beszedése, betétlekötések, fizetési számla egyenlegek is megtekinthetők és intézhetők a netbankár segítségével. Akik nincsenek egész nap netközelben azok is folyamatosan tájékoztatást kaphatnak sms-ben a következő elektronikus szolgáltatásokról: jóváírások, vásárlások, bankkártya használat.

hirdetes

A költségkímélő megoldást érdemes használni utalások esetén is, hiszen sokkal kedvezőbb díjat számol fel a bank, mint ha a bankfiókban tennénk meg ugyanezt. A kinizsibank minden ügyfelének igen kedvező bankszámlanyitási lehetőségeket kínál, így ezt biztosan nem érdemes kihagyni.

A kinizsibank.hu netbank megfizethető árakon kínálja szolgáltatását

A kinizsibank.hu netbank egyszeri regisztrációs költsége 2000 Ft, míg a havi díja 249 Ft/hó. A mobiltelefonos szolgáltatása a Hírnök és a Strázsa, amelynek alapdíja 420 Ft havonta. Internetes szolgáltatás igénybevétele esetén a belépési jelszó 10 FT/tétel áron kínálják.

A mobiltelefonos sms értesítés díja 30 Ft tételenként, attól függően, hogy milyen szolgáltatásokról kérünk értesítést. A netbankáron keresztül indított elektronikus utalások mindig az aktuális kondíciók szerint kerülnek felszámolásra. Azok az ügyfelek, akik még 2013 január 1 előtt csatlakoztak a netbankár szolgáltatáshoz regisztrációs díjat nem fizetnek. Természetesen a most csatlakozóknak akciós lehetőséget is kínál a bank, hiszen 20180630-ig történő csatlakozás esetén nem kerül felszámolásra a regisztrációs költség.

A Kinizsi Banknál többfajta bankkártya is elérhető

A kinizsibank.hu netbank segítséget nyújt kártyahasználat esetén is, hiszen azonnal sms értesítőt kaphatunk a kiadásokról, de a netbankáron keresztül is azonnal tájékozódhatunk aktuális egyenlegünkről. A bankkártya használat segítségével számtalan extra kiadástól kímélhetjük meg magunkat. A hirtelen felmerülő fizetéseket is finanszírozhatjuk a bankkártyák valamelyikével.

A Kinizsi Bank bankfiók nyitvatartási idejéhez egyáltalán nem kell ragaszkodnunk, ha a kártyákkal szeretnénk fizetni és a kifizetések azonnal megtörténnek. Jelenleg Maestro, MasterCard Standard, Maestro Ifjúsági és Kölyökkártya igényelhető a banktól. A Maestro kártya nagyon biztonságos megoldást nyújt, hiszen PIN kód, kártya státusz, fedezet engedélyezés után lehet csak a kifizetéseket elindítani. A MasterCard Standard egy dombornyomott bankkártya, amelyet internetes vásárlások alkalmával is fel lehet használni. A 14 és 18 év közötti diákokra is gondol a bank, amikor piacra dobta a Maestro Ifjúsági bankkártyát, amelyet az ifjúsági bankszámla mellé lehet igénybe venni. Az éves díj igen kedvező.

A kölyökkártya a kisebbeknek nyújthat segítséget 7 és 14 éves kor között. A szülők biztosítják a fedezetet a bankkártyán és a szülők, azok, akik lekérdezhetik az éppen aktuális egyenleget is. Az igen kedvező díjtételek teszik még vonzóbbá ezt a szolgáltatást. A bankkártyák mindegyikéhez lehet utazási biztosítást kötni, így a családi nyaralás is biztosan nyugodtabban telik. Az automatáknál a bankkártyák segítségével mobil egyenleget is lehet tölteni és ezekről a tranzakciókról is érkezik sms értesítés.

A bankkártyákat szükség esetén zároltatni lehet

A kinizsibank.hu netbank még nem nyújt lehetőséget a bankkártyák azonnali tiltására, de ezt elintézhetjük a számlavezető fiókban személyesen vagy az ügyfélszolgálat segítségével a következő telefonszámon: (36) 1-212-0202 vagy (06) 40-100-100. Ezeket a telefonszámokat természetesen éjjel-nappal lehet hívni, hiszen soha nem tudhatjuk, hogy mikkor szükséges egy adott bankkártya tiltása vagy zárolása.

Amennyiben telefonon keresztül tiltatjuk le a bankkártyát, úgy 3 napon belül a számlavezető fiókba be kell fáradni a további ügyintézéshez. Ha tiltatunk egy bankkártyát, akkor minden esetben új kártyát kell igényelni. Az ehhez szükséges formanyomtatványok kitöltése a bankfiókban történhet meg. Zárolás esetén a feloldást a bank Back Office osztályán keresztül tudjuk elintézni az előbb említett telefonszámok bármelyikén.

Egy letiltott kártyát később már nem lehet zároltatni, ilyen esetekben mindig új kártyát kell igényelni. A telefonszámokat mindig érdemes magunknál tartani, hiszen soha nem tudhatjuk, hogy mikor lesz rá égető szükségünk. Akik rendelkeznek mobil internetkapcsolattal, természetesen megtekinthetik a telefonszámokat a bank weboldalán is.